Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 pr6 olunca radmin imzalarda linkleri açık bırakır mı sanıyorsun?
Vallaha doğru bırakın 3-4 kalsın. En azından Karizmamız var imzamızda