Konu
R10.net'i Pr6 yapma
04-07-2010, 21:52:35
#45
BIaCk
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
R10 pr 10 da olsa r10, r10 luğuyla kalır. O yuzden hiç gerek yok.