Açık açık söyleyim r10'un pr değeri beni etkilemez, ve pr değeri artsın diye bir şey yapmam.Ben burada ücretli üyelik alarak desteğimi veririm, ticaretimi yaparım pagerank,alexa onları radmin düşünsün.
burda kimse babasının hayrına birşey yapmaz yapıyorsada bir çıkarı vardır yoksada dikkat çekmek istiyordur. r10 pr 1000000000000000 olsa banane ?
+ ∞ yine
Ben destek vermek için bile ücretli üyelik almayı düşünmem. Ne desteği ? Benim daha fazla desteğe ihtiyacım var. Ha, r10 burada platform ve onun sayesinde ticaret vb. şeyler yapılıyor gibi itirazlar gelebilir, normaldir ancak burdaki üyeler de olmasaydı zaten r10 olmazdı. Ha üyeler ile alakası olmayan ve sadece sitenin paylaşım sunduğu bir portal olsaydı o zaman tabii ki destek olurdum

Aradaki farkı ayırmak lazım. Forumun devamlılığı bana,sana,ona bağlı.
Ayrıca silver üyeliği de sadece - rep atanları görebilmek için alıyorum. Soran olursa eğer