• 05-07-2010, 01:34:57
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Sohbettirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forum mu şimdi? neresi foruma benziyor?
    http://www.sitepoint.com/forums/

    Bu neye benziyor ?
  • 05-07-2010, 01:36:58
    #74
    Üyeliği durduruldu
    forum işte hoca öyle böyle forum
  • 05-07-2010, 01:37:37
    #75
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    KoRuYuCu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o foruma benziyor ama deminkini dedim neyse varmış demek ki bende bundan 2 yıl önce bi arkadaşdan duymuştum çok aramıştım bulamamıştım gerçektende varmış
  • 05-07-2010, 02:23:01
    #76
    remoxil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepimiz r10.net'ten faydalanıyoruz ve çogumuzunda imzalarında kendi sitelerimiz var. Acaba diyorum gönüllü olacak arkadaşlarla el birliği ile r10.net'e link versek pr degeri kısa zamanda en az 6 olur. Böylece bizlerde imzalarımızdan kendi hissemiz nispetinde faydalanırız
    r10 pr10 da olsa bişey değişmez. PR nin hiçbir faydası olmaz r10 a zaten kitleyi yakalamış ne gerek varki pr 10 olsa ne olur 1 olsa ne olur link mi satacak radmin 20 tane gold satsa yeter böyle düşünmek lazım bazen. Büyük firmalar, siteler kitleye bakar herzaman pr'ye değil.
  • 05-07-2010, 02:27:00
    #77
    remoxil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar hepimiz r10.net'ten faydalanıyoruz ve çogumuzunda imzalarında kendi sitelerimiz var. Acaba diyorum gönüllü olacak arkadaşlarla el birliği ile r10.net'e link versek pr degeri kısa zamanda en az 6 olur. Böylece bizlerde imzalarımızdan kendi hissemiz nispetinde faydalanırız
    imzamda site adresim olacak diye de durduk yere foruma link vermem. kaldı ki gold alıyorum silver alıyorum yeterince ödüyorum bedelini üyeliğimin daha ne yapayım
  • 05-07-2010, 02:28:17
    #78
    R10 pr6 yapsın imzaları dofollow yapsın söz bi 6 ay daha uzatayım silverı Nasıl fikir ama
  • 05-07-2010, 02:29:26
    #79
    R10'un adı yeter
  • 05-07-2010, 02:33:34
    #80
    pr o kadar önemli midir ya
  • 05-07-2010, 02:35:55
    #81
    Üyeliği durduruldu
    kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsun. linkleri açık bırakmasa bile pr6 olduğu için her yerde daha üstte çıkacak ve daha çok ziyaretçisi olacak. Bu bağlamda daha çok alıcı olacak malımızı domainimizi daha çabuk ve belkide daha yüksek fiyata satabileceğiz. Yani bence
    R10'DA Davetiyeli üyelik sistemi var, o dediğinin bi faydası olacağını sanmıyorum