remoxil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar hepimiz r10.net'ten faydalanıyoruz ve çogumuzunda imzalarında kendi sitelerimiz var. Acaba diyorum gönüllü olacak arkadaşlarla el birliği ile r10.net'e link versek pr degeri kısa zamanda en az 6 olur. Böylece bizlerde imzalarımızdan kendi hissemiz nispetinde faydalanırız
r10 pr10 da olsa bişey değişmez. PR nin hiçbir faydası olmaz r10 a zaten kitleyi yakalamış ne gerek varki pr 10 olsa ne olur 1 olsa ne olur link mi satacak radmin 20 tane gold satsa yeter böyle düşünmek lazım bazen. Büyük firmalar, siteler kitleye bakar herzaman pr'ye değil.