Konu
R10.net'i Pr6 yapma
05-07-2010, 01:37:37
#75
Sohbettirr
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
KoRuYuCu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.sitepoint.com/forums/
Bu neye benziyor ?
o foruma benziyor
ama deminkini dedim neyse varmış demek ki bende bundan 2 yıl önce bi arkadaşdan duymuştum çok aramıştım bulamamıştım
gerçektende varmış