
Arkadaşlar hepimiz r10.net'ten faydalanıyoruz ve çogumuzunda imzalarında kendi sitelerimiz var. Acaba diyorum gönüllü olacak arkadaşlarla el birliği ile r10.net'e link versek pr degeri kısa zamanda en az 6 olur. Böylece bizlerde imzalarımızdan kendi hissemiz nispetinde faydalanırız

imzamda site adresim olacak diye de durduk yere foruma link vermem. kaldı ki gold alıyorum silver alıyorum yeterince ödüyorum bedelini üyeliğimin

daha ne yapayım