TurkNetline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmzalarımızdaki ve tüm r10 daki linkler rel="nofollow" dur arkadaşlar. dolayısıyla anlamsız bir konu
++
iki gün sonra r10 çocuk parkı oldu derler