Konu
R10.net'i Pr6 yapma
04-07-2010, 23:47:22
#56
Geronimo
r10 oldum olası pr 4
zaten buraya istediğin kadar uğraş normal adam gelmez. İnternet sektörüyle uğraşan kişiler burda olur. Bundan başka kişiyi çekemezsin.