uğrar uğramaz o bizi ilgilendirmiyorda pr10 olsa ne olacakki Linkmi satacak r10 veya ne biliyim başka şeylermi yapacak başka forumlardan üstün olduğunumu kanıtlayacak? R10 nun üstünlüğü ve kalitesi tartışılmaz onca kesintilere rağmen millet r10na girmek için can atıyor türlü türlü yollar arıyor.
PR0 Da Olsa R10'nun ışığının söneceğini hiç sanmıyorum.
R10.net'in kalitesi diye nitelendirdiğiniz şey nedir? Bence kalite deyince farklı şeyler anlıyoruz.