işiniz gücünüz yok mu arkadaşlar 27 kişi bu konuyu okuyor bence çok saçma olurdu herkez link verse o zaman bir webmaster sitesinden çıkardı burada çok deneyimli webmasterlar var çok bu konuyu sunardılar radmine gerek olmadığı için bu adamlar bu yolları çok eskiden biliyorlardır ama gerek yok google pr10 ama sadece bir aram motor için kullanıyoruz r10 nete bir webmaster ticaret olarak kullanıyor r10 net pr10 olsa bile aynı faydayı göreceğiz. R10 net konuları ne kadar özgün ve faydalı olursa zaten pr10 boşuna bu konu zaman harcamayın. gereksiz konular çok zaten