Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??
O kadar şey yazdım içinden seçip buna mı cevp vermemi istediniz.
Ben onu ironi olsun diye yazdım. Beni ne sıklıkta uğradığı pek ilgilendirmiyor. Uğradığında ne yaptığı ilgilendiriyor. Daha doğrusu R10.net'in 47.407 üyesinden biri olarak ilgilendiriyor. Aslında o alıntı yaptığınız mesajı şu şekilde düzelteyim ironisiz ve gerçekçi olsun.
P3 iken ilgilenmiyor, P6 iken hiç ilgilenmez..
Şimdi de ilgilenmediğini nerden biliyorsunuz diyeceksiniz. O zaman bende size siz ilgilendiğine dair bir emare yok ondan diyeceğim.