_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PR3 iken radmin uğramıyorya siteye Pr6 olunca artık ayda yılda bir defa uğrar..
Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??