Konu
R10.net'i Pr6 yapma
04-07-2010, 22:09:23
#47
Aronfabia
_Kaos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PR3 iken radmin uğramıyorya siteye Pr6 olunca artık ayda yılda bir defa uğrar..
Nerden biliyorsun radminin foruma uğramadığını ki ??