Ahlaki açıdan falan bakmıyorum.
Delikanlılık, şeref, namus bu kavramları ne çabuk unuttuk?
Eger bu kavramlari unutmadiysan, bu forumdada yasaklanan "adsense hesabi alip satma" isini imzana koymazsin.
Eger bu kavramlari unutmadiysan, link satmazsin. CUnku linki alan kisinin amaci linki almayanin google siralamasinda one gecmek. Sen o linki satarak, agzina pelesenk ettigin kavramlarin ters yonunde davraniyorsun.
Yani ainesi istir kisinin, lafa bakilmaz.
Eli yuzu duzgun, cuma namazindan cikan yasli bir amca, "memleket ne kadar bozuldu" dese o adama hak verilir. Cunku adamin yasayis tarziyla, dedikleri uyumlu.
Ama ramazan gunu sabahin 3.unde pavyondan yaninda 3 tane bayanla cikan adam delikanlilik, seref namis vs derse "dinime soven, musluman olsa" denir.
Para ile link almak ve kendi sitenden link satmak gayet legal bir iştir.
Tartisilan konu legal olup olmamasi degil, ahlaki olup olmamasi. Bu iki kavram arasinda fark vardir.
Reklam satıyorum sonuçta 15 lira verip domainimi almışım, hostingimi açmışım. Günlük makale yazıyorum ve aylık 15 lira karşılığında reklam satıyorum.
Sonucta sattigin sadece reklam degil. Kimse senin koydugun linke tiklayip, link alanin sitesine yonlenecek 3-5 ziyaretci icin o parayi vermiyor. Sana parayi veren, linki alan, google siralamasinda yukari cikmak icin o parayi veriyor. Google siralamasinda sen bu satisi yaparak, yukarida bahsettigin delikanlilik vs olayina ters davraniyorsun.
İtirazı olan googleye şikayet eder, google ceza verir kendi kurallarına uymuyorsa sitem ki yüzlerce dolar verip aldığım kaç tane pr6 domainim banlandı.
Senin mantaliten bu iste. Niye delikanlilik vsden bahsediyorsun? Yakalanmadigim surece herseyi yaparim. Yakalanirsamda el altindan hem yasal hemda ahlaki yonden uygun olmadigi halde google adsense hesabi alirim diyorsun, birde seref. namus vs den bahsediyorsun.
Bu forumdaki herkes biliyorki, adsense yanlis birsey yapmazsan banlamiyor. Yapmissin yanlis bisey, sonra yasal olmayan bir sekilde adsense hesabi ariyorsun. Ustunede delikanli, seref, namus vs...
Bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu
Yani yukarida anlattigim dini imani butun, namazini kacirmayan amca deseki google adsense beni banladi. 3-4 yillik tecrubeme dayanarak derimki, Amca sen yanlis bi sey yapmisin. Yasli amcayi birak, dukkanin tabelasina "google adsense lazim" diye yazan adam kimbilir neler yapiyor, sonrada burada bize ahlak, delikanlilik vs dersi vermeye kalkiyor. Bu ne yaman celiski.
Armutla elmayı birbirine karıştırmayın. Dahada ağır kelimeler kullanırım..
Simdide tehdit....

Yuru bee..., kim tutar seni.
Sonra salya sümük ağlıyorsunuz google adsense bize az para veriyor, parking siteleri türk hitini saymıyor diye, enom türkiyeden ödeme kabul etmiyor. Layık olduğumuz konum daha beteri şu anda.
Ne alaka yahu... Madem insanlarin yaptigi dolandiriciliktan rahatsizsin, ilk once kendine ceki duzen ver.
1. Link satarak arama sonuclarinda haksizlik yaratiyorsun. Arama sonuclarinda yer almasi gereken siteleri dolayli olarak geri cektiriyorsun, bunun karsiliginda para aliyorsun.
2. Google adsensete kim bilir neler yaptin.
Sen ilk basta kendi evini temiz tut. Sonra digerlerinden ayni seyi beklemeye hakkin olur.
konu hacklink!!! Hatirlatirim. enom, menom, parking sitesi vs nin olayla alakasi yok. Zaten bu klasik olaydir. Tartismayi baska yonlere cekip, konuyu sulandirmak. Bunun ikinci asamasinda kufur vs gelir. Bakalim senden gelecek mi? Yada ben seni takmiyorum, sen kimsin, ciddiye almiyorum falan yaz. 2. metod daha verimli oluyor. Bu forumda defalarca basima geldi, oradan biliyorum. Yada protos78 (yani ben) hacklinki savunuyormusum havasi yarat, belki okudugunu anlamayan senin gibi birkac kisi daha gelir, sana katilir. Ne biliyim, soylemedigim birkac sozu soylemisim gibi yaz... Yani konuyu cevirmenin binbir turlu yontemi var. Bakalim sen hangisini deneyeceksin....
Türklerle çok nadir iş yapıyorum zaten, yabancı forumlarda nerede *********** görsem ya Türk yada Hintli yeter artık böyle şerefsizler yüzünden biz şerefimizle iş yapan Türklerde zarar görüyoruz.
Himmm.... adsense banli, link alip satip, milletin hakkini yiyen kisi bakin yurdum insanindan ve hintlilerden sikayetci... Hadi bakalim.
Trafiktete senin gibi cok adam var. Hicbir kurala uymuyor, sonrada biri yanlis yaptiginda basliyor "asacaksin bunlari taksim meydaninda, bak bir daha sinyal vermeden donuyorlarmi yan sokaga vs..."

Ha bu arada sana kizdigim falan yok. Uzun sureden beri memleketeki goremedim, sagolasin bir anda hersey gozumde canlandi.
Gelmişin bana burada hırsızlığı savunuyorsun.
Oyle bisey yaptigim yok. Yazilari istersen tekrar oku.
Bu sözüme muhalefet olanların olduğuna bile inanamıyorum, resmen dondum kaldım. Bu kadar mı kaypaklaştık? Bu kadar mı şeref yoksulu olduk?
Bu mesajimdaki ilk paragrafi tekrar oku.
Bir konuyu bilmeden o konu hakkında yorum yapmak yazı yazmak tamamen boş insan, boş karakerlilikle alakalıdır. Boş bir yorum işte...
Buda klasik. Karsi taraf kiskirtilir, karsilikli laf dalasmalari yaptirilmaya calisilir. Nafile hocam, bana pek sokmez bunlar. Sana hocam dedik, ciddiye alip, soz soyledik, sen kaliteni daha verdigin ilk cevapta belli ettin.
Sen bahis oynayabilirsin, sen kumarda oynayabilirsin.
Ama sen hırsızlık yapamazsın.
Yahu ortada bahis, kumar, hirsizlik yok. Ne alaka. Bizim memleket ne garip yahu... Adam adsense hesabi ariyor, ne yapacagi belli, sonrada hirsizlik ile alakasi olmayan insanlara "hirsizlik yapamazsin" diye ogut veriyor.
Nasil bir dar gorusluluktur cozemedim. Yani bayagi garip bir dunya gorusun var. Mehmet Ali Agca diye bir adam vardi. Eleman
papaya suikast girisiminde bulundu. Yillar sonra ben Isayim, Tanrinin ogluyum vs diye ortaya cikti. Yani adama sorarlar: Evladim sen Tanri'nin ogluysan niye gidip senin inancina gore Tanri'nin yeryuzundeki en onemli temsilcisine kursun siktin? Yahu hirsizlikla alakasi olmayan adamlari hirsizlikla sucluyorsun, sonrada adsense tezgahina girmisin. Bu nasil bir celiskidir.
Senin soylediklerinle birebir alakali. CUnku hakkinda hicbirsey bilmedigin insanlari hirsizlikla sucluyorsun, ve ayni zamanda adsense hesabi ariyorsun? BU ne yapan celiski?
Ben sana diyorumki: Senin yaptiklarin zaten yeteri kadar ahlaki degil. Bu acidan sen hacklink alanlara bisey diyemezsin. Biri cikip derki, ben hayatim boyunca backlink almadim, google'un tum kurallarina uydum, yaptiginiz haksizlik, benim hakkimi yediniz vs... O kisiye sonuna kadar hak veririm.
Ama senin soylemen pek dogru degil. Cunku yaptiklarin ortada. Ainesi istir kisinin, lafa bakilmaz bu yuzden soylendi...
Insallah yazdiklarimi anlamak icin caba gosterirsin. Yoksa az once yazdigin gibi devam edersen, daha agir kelimelerde kullanirim diye insanlari tehdit edersen, insanlarin islemedikleri bir suctan dolayi (ustune ustluk sen bu sucu alanen yaparken) suclarsan bir yere ulasamazsin.