• 11-09-2009, 01:25:30
    #46
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Eger olaya ahlaki acindan bakiyorsan, hacklink dogru birsey degil. Hic backlink almamis ve satmamis birisi yanlis yapiyorsunuz derse, o kisiye benim soyleyecek lafim yoktur, cunku hakli. Ama elleri kanli diktatorun, halkima baris saglik, huzur getiriyorum demesi gibi olmus senin aciklaman.


    Sana sunu hatirlamak gerekiyor sanirim: Para ile link almakta dogru degil. Ikisininde amaci: Hakedilmedigi halde arama sonuclarinda yukarida cikmak. Birisi zorla arama sonuclarinda yukarida olmasi gereken sitelerin hakkini yiyor, digeri parayla.

    itrader'ina baktim. Onlarca kez link alip, satmissin. Hacklink yapanlar icin kullandigin kelime cok agir, ama birazda sunu dusun. Niye insanlar backlink'e para veriyor? Kalkip birisi sana "bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu" derse, bana gore sonuna kadar hakli. Cunku para vererek link alan insanlarin sitelerinin arama sonuclarinda, o pozisyonu hakkeden sitelerin onunde cikmasi icin caba gosteriyorsun, hem link aliyorsun, hem link veriyorsun. Sonrada kalkip ayni isi baska yontemle yapana, agir kelimeler kullaniyorsun.

    Hadi link alip vermeyi gectim, imzan su:
    **************
    Adsense hesabı lazım.
    **********************

    Insanlari kullandigin kelime ile suclarken, biraz insafli olman senin icin bayagi faydali olacagi kanaatindeyim. Biri kalkip ainesi istir kisinin lafa bakilmaz derse soyleyecek sozun kalmaz.
    Ahlaki açıdan falan bakmıyorum.
    Delikanlılık, şeref, namus bu kavramları ne çabuk unuttuk?
    Para ile link almak ve kendi sitenden link satmak gayet legal bir iştir.
    Reklam satıyorum sonuçta 15 lira verip domainimi almışım, hostingimi açmışım. Günlük makale yazıyorum ve aylık 15 lira karşılığında reklam satıyorum.

    İtirazı olan googleye şikayet eder, google ceza verir kendi kurallarına uymuyorsa sitem ki yüzlerce dolar verip aldığım kaç tane pr6 domainim banlandı.

    Armutla elmayı birbirine karıştırmayın. Dahada ağır kelimeler kullanırım.

    Sonra salya sümük ağlıyorsunuz google adsense bize az para veriyor, parking siteleri türk hitini saymıyor diye, enom türkiyeden ödeme kabul etmiyor. Layık olduğumuz konum daha beteri şu anda.

    Türklerle çok nadir iş yapıyorum zaten, yabancı forumlarda nerede *********** görsem ya Türk yada Hintli yeter artık böyle şerefsizler yüzünden biz şerefimizle iş yapan Türklerde zarar görüyoruz.

    Gelmişin bana burada hırsızlığı savunuyorsun.

    Bu sözüme muhalefet olanların olduğuna bile inanamıyorum, resmen dondum kaldım. Bu kadar mı kaypaklaştık? Bu kadar mı şeref yoksulu olduk?

    Alıntı
    Insanlari kullandigin kelime ile suclarken, biraz insafli olman senin icin bayagi faydali olacagi kanaatindeyim. Biri kalkip ainesi istir kisinin lafa bakilmaz derse soyleyecek sozun kalmaz.
    Bir konuyu bilmeden o konu hakkında yorum yapmak yazı yazmak tamamen boş insan, boş karakerlilikle alakalıdır. Boş bir yorum işte...

    Sen bahis oynayabilirsin, sen kumarda oynayabilirsin.
    Ama sen hırsızlık yapamazsın.
  • 11-09-2009, 01:34:40
    #47
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahlaki açıdan falan bakmıyorum.
    Delikanlılık, şeref, namus bu kavramları ne çabuk unuttuk?
    Para ile link almak ve kendi sitenden link satmak gayet legal bir iştir.
    Reklam satıyorum sonuçta 15 lira verip domainimi almışım, hostingimi açmışım. Günlük makale yazıyorum ve aylık 15 lira karşılığında reklam satıyorum.
    İtirazı olan googleye şikayet eder, google ceza verir kendi kurallarına uymuyorsa sitem ki yüzlerce dolar verip aldığım kaç tane pr6 domainim banlandı.
    Armutla elmayı birbirine karıştırmayın. Dahada ağır kelimeler kullanırım.
    Sonra salya sümük ağlıyorsunuz google adsense bize az para veriyor, parking siteleri türk hitini saymıyor diye, enom türkiyeden ödeme kabul etmiyor. Layık olduğumuz konum daha beteri şu anda.
    Türklerle çok nadir iş yapıyorum zaten, yabancı forumlarda nerede *********** görsem ya Türk yada Hintli yeter artık böyle şerefsizler yüzünden biz şerefimizle iş yapan Türklerde zarar görüyoruz.
    Gelmişin bana burada hırsızlığı savunuyorsun.
    Bu sözüme muhalefet olanların olduğuna bile inanamıyorum, resmen dondum kaldım. Bu kadar mı kaypaklaştık? Bu kadar mı şeref yoksulu olduk?
    Bir konuyu bilmeden o konu hakkında yorum yapmak yazı yazmak tamamen boş insan, boş karakerlilikle alakalıdır. Boş bir yorum işte...
    Sen bahis oynayabilirsin, sen kumarda oynayabilirsin.
    Ama sen hırsızlık yapamazsın.
    Boşa konuşuyorsun be hocam anlatamazsın bu delikanlılara Diğer arkadaşlarda buradan iyi konuşuyorlar kurulmuşlar sandalyelerine. Bi yer sağlam olunca ağızda maşAllah iyi çalışıyor.
  • 11-09-2009, 02:05:18
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahlaki açıdan falan bakmıyorum.
    Delikanlılık, şeref, namus bu kavramları ne çabuk unuttuk?
    Eger bu kavramlari unutmadiysan, bu forumdada yasaklanan "adsense hesabi alip satma" isini imzana koymazsin.

    Eger bu kavramlari unutmadiysan, link satmazsin. CUnku linki alan kisinin amaci linki almayanin google siralamasinda one gecmek. Sen o linki satarak, agzina pelesenk ettigin kavramlarin ters yonunde davraniyorsun.

    Yani ainesi istir kisinin, lafa bakilmaz.

    Eli yuzu duzgun, cuma namazindan cikan yasli bir amca, "memleket ne kadar bozuldu" dese o adama hak verilir. Cunku adamin yasayis tarziyla, dedikleri uyumlu.

    Ama ramazan gunu sabahin 3.unde pavyondan yaninda 3 tane bayanla cikan adam delikanlilik, seref namis vs derse "dinime soven, musluman olsa" denir.


    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Para ile link almak ve kendi sitenden link satmak gayet legal bir iştir.
    Tartisilan konu legal olup olmamasi degil, ahlaki olup olmamasi. Bu iki kavram arasinda fark vardir.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam satıyorum sonuçta 15 lira verip domainimi almışım, hostingimi açmışım. Günlük makale yazıyorum ve aylık 15 lira karşılığında reklam satıyorum.
    Sonucta sattigin sadece reklam degil. Kimse senin koydugun linke tiklayip, link alanin sitesine yonlenecek 3-5 ziyaretci icin o parayi vermiyor. Sana parayi veren, linki alan, google siralamasinda yukari cikmak icin o parayi veriyor. Google siralamasinda sen bu satisi yaparak, yukarida bahsettigin delikanlilik vs olayina ters davraniyorsun.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtirazı olan googleye şikayet eder, google ceza verir kendi kurallarına uymuyorsa sitem ki yüzlerce dolar verip aldığım kaç tane pr6 domainim banlandı.
    Senin mantaliten bu iste. Niye delikanlilik vsden bahsediyorsun? Yakalanmadigim surece herseyi yaparim. Yakalanirsamda el altindan hem yasal hemda ahlaki yonden uygun olmadigi halde google adsense hesabi alirim diyorsun, birde seref. namus vs den bahsediyorsun.

    Bu forumdaki herkes biliyorki, adsense yanlis birsey yapmazsan banlamiyor. Yapmissin yanlis bisey, sonra yasal olmayan bir sekilde adsense hesabi ariyorsun. Ustunede delikanli, seref, namus vs... Bu ne perhiz, bu ne lahana tursusu

    Yani yukarida anlattigim dini imani butun, namazini kacirmayan amca deseki google adsense beni banladi. 3-4 yillik tecrubeme dayanarak derimki, Amca sen yanlis bi sey yapmisin. Yasli amcayi birak, dukkanin tabelasina "google adsense lazim" diye yazan adam kimbilir neler yapiyor, sonrada burada bize ahlak, delikanlilik vs dersi vermeye kalkiyor. Bu ne yaman celiski.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Armutla elmayı birbirine karıştırmayın. Dahada ağır kelimeler kullanırım..
    Simdide tehdit.... Yuru bee..., kim tutar seni.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonra salya sümük ağlıyorsunuz google adsense bize az para veriyor, parking siteleri türk hitini saymıyor diye, enom türkiyeden ödeme kabul etmiyor. Layık olduğumuz konum daha beteri şu anda.
    Ne alaka yahu... Madem insanlarin yaptigi dolandiriciliktan rahatsizsin, ilk once kendine ceki duzen ver.

    1. Link satarak arama sonuclarinda haksizlik yaratiyorsun. Arama sonuclarinda yer almasi gereken siteleri dolayli olarak geri cektiriyorsun, bunun karsiliginda para aliyorsun.
    2. Google adsensete kim bilir neler yaptin.

    Sen ilk basta kendi evini temiz tut. Sonra digerlerinden ayni seyi beklemeye hakkin olur.

    konu hacklink!!! Hatirlatirim. enom, menom, parking sitesi vs nin olayla alakasi yok. Zaten bu klasik olaydir. Tartismayi baska yonlere cekip, konuyu sulandirmak. Bunun ikinci asamasinda kufur vs gelir. Bakalim senden gelecek mi? Yada ben seni takmiyorum, sen kimsin, ciddiye almiyorum falan yaz. 2. metod daha verimli oluyor. Bu forumda defalarca basima geldi, oradan biliyorum. Yada protos78 (yani ben) hacklinki savunuyormusum havasi yarat, belki okudugunu anlamayan senin gibi birkac kisi daha gelir, sana katilir. Ne biliyim, soylemedigim birkac sozu soylemisim gibi yaz... Yani konuyu cevirmenin binbir turlu yontemi var. Bakalim sen hangisini deneyeceksin....

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türklerle çok nadir iş yapıyorum zaten, yabancı forumlarda nerede *********** görsem ya Türk yada Hintli yeter artık böyle şerefsizler yüzünden biz şerefimizle iş yapan Türklerde zarar görüyoruz.
    Himmm.... adsense banli, link alip satip, milletin hakkini yiyen kisi bakin yurdum insanindan ve hintlilerden sikayetci... Hadi bakalim.

    Trafiktete senin gibi cok adam var. Hicbir kurala uymuyor, sonrada biri yanlis yaptiginda basliyor "asacaksin bunlari taksim meydaninda, bak bir daha sinyal vermeden donuyorlarmi yan sokaga vs..."

    Ha bu arada sana kizdigim falan yok. Uzun sureden beri memleketeki goremedim, sagolasin bir anda hersey gozumde canlandi.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelmişin bana burada hırsızlığı savunuyorsun.
    Oyle bisey yaptigim yok. Yazilari istersen tekrar oku.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sözüme muhalefet olanların olduğuna bile inanamıyorum, resmen dondum kaldım. Bu kadar mı kaypaklaştık? Bu kadar mı şeref yoksulu olduk?
    Bu mesajimdaki ilk paragrafi tekrar oku.


    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir konuyu bilmeden o konu hakkında yorum yapmak yazı yazmak tamamen boş insan, boş karakerlilikle alakalıdır. Boş bir yorum işte...
    Buda klasik. Karsi taraf kiskirtilir, karsilikli laf dalasmalari yaptirilmaya calisilir. Nafile hocam, bana pek sokmez bunlar. Sana hocam dedik, ciddiye alip, soz soyledik, sen kaliteni daha verdigin ilk cevapta belli ettin.


    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bahis oynayabilirsin, sen kumarda oynayabilirsin.
    Ama sen hırsızlık yapamazsın.
    Yahu ortada bahis, kumar, hirsizlik yok. Ne alaka. Bizim memleket ne garip yahu... Adam adsense hesabi ariyor, ne yapacagi belli, sonrada hirsizlik ile alakasi olmayan insanlara "hirsizlik yapamazsin" diye ogut veriyor.

    Nasil bir dar gorusluluktur cozemedim. Yani bayagi garip bir dunya gorusun var. Mehmet Ali Agca diye bir adam vardi. Eleman papaya suikast girisiminde bulundu. Yillar sonra ben Isayim, Tanrinin ogluyum vs diye ortaya cikti. Yani adama sorarlar: Evladim sen Tanri'nin ogluysan niye gidip senin inancina gore Tanri'nin yeryuzundeki en onemli temsilcisine kursun siktin? Yahu hirsizlikla alakasi olmayan adamlari hirsizlikla sucluyorsun, sonrada adsense tezgahina girmisin. Bu nasil bir celiskidir.

    Senin soylediklerinle birebir alakali. CUnku hakkinda hicbirsey bilmedigin insanlari hirsizlikla sucluyorsun, ve ayni zamanda adsense hesabi ariyorsun? BU ne yapan celiski?

    Ben sana diyorumki: Senin yaptiklarin zaten yeteri kadar ahlaki degil. Bu acidan sen hacklink alanlara bisey diyemezsin. Biri cikip derki, ben hayatim boyunca backlink almadim, google'un tum kurallarina uydum, yaptiginiz haksizlik, benim hakkimi yediniz vs... O kisiye sonuna kadar hak veririm.
    Ama senin soylemen pek dogru degil. Cunku yaptiklarin ortada. Ainesi istir kisinin, lafa bakilmaz bu yuzden soylendi...


    Insallah yazdiklarimi anlamak icin caba gosterirsin. Yoksa az once yazdigin gibi devam edersen, daha agir kelimelerde kullanirim diye insanlari tehdit edersen, insanlarin islemedikleri bir suctan dolayi (ustune ustluk sen bu sucu alanen yaparken) suclarsan bir yere ulasamazsin.
  • 11-09-2009, 02:09:33
    #49
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Şuan bilinen çoğu site hack ile bir yerlere gelmiştir. Farzı misal kraloyunun backlinklerine bakın çoğu .edu .gov hack siteler. Bazılarınıda kendi bloglara kasmış. Yoldan çevir bir çocuğu internette oyun nerde oynuyorsun diye sor kral oyun der.. Bu iş bu kadar basit abilerim, kardeşlerim..

    Hizmetin kralını yapan hackında kralını yapıyor ben bunu anladım..

    ***** apayrı bir yerde almış başını gidiyor zaten..
  • 11-09-2009, 02:15:40
    #50
    r10 da hack link satan çok kişi var. Herkes her olayı işine geldiği gibi çeviriyor. adamlar pr6 pr7 yapana kadar uğraşıyorlar sonra sen hackleyip satıyorsun ve para kazanıyorsun. Sonrada Burada Geliniyor dürüstlük taslanıyor. En ufak bişeyde lamer kelimeleri vs.. Yanlış menfaat söz konusu olunca doğru olamaz..
  • 11-09-2009, 04:08:53
    #51
    Yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum.
    Boş insan ve boş konularla vakit geçirmiyorum.
    Burada tüm hacklinkçileri evirsem çevirsem bile r10 yönetimi birşey yapmadıktan sonra bir faydası olmaz sadece ben yazdıklarımla kalırım.

    Hırsızlık diyorum, herkes gülüp geçiyor bana. Evet öyle ama... dermiş gibi.
    R10da bir çok kişide hacklink kullanıyor buna eminim.
    Seninde hassas noktana dokunmuşum. ***** + hacklink kullananlardansın yada hacklink satanlardan yoksa hırsızlığı bu kadar savunmazdın.
    Ne diyebilirim ki Allah azıcıkda olsa delikanlılık nasip etsin, senin için en güzel dilek bu olur.
  • 11-09-2009, 04:19:25
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum.
    Boş insan ve boş konularla vakit geçirmiyorum.
    Hocam,

    Zaten hep boyle oluyor. Ne zaman birisi karsisindaki ile argumanlar ile cevap veremeycek durumda kalinca, seni takmiyorum, bos konu vs diye konusuyor. Zaten yukaridaki yazimdada ya "takmiyorum" havasi yaratir yada demedigim laflari demisim gibi anlatir demistim. Tahminim dogru cikti. Yanliz sen digerlerinden daha marifetli ciktin, yonetimi kiskirtmaya calismak yeni taktik. Ilk defa goruyorum.

    Neyse sana adsense isinde basarilar. O senin gozunde hirsizlik degil, o acidan soyluyorum. Sen bul adsense hesabini, gonder trafigi, al paralari, sonrada hesap banlansin. Nasil olsa bu isin kara piyasasi var, bir tane daha temiz adsense hesabi bulursun... Zaten sana gore bu hirsizlik degil... Sonrada gel hacklink alanlara ******** de... Turkler soyle, hintlilerin sutu bozuk diye dert yan. Hadi bakalim, kolay gelsin. Oh ne ala memleket.

    Insanlarida yapmadiklari seylerlede suclamaya devam et...Sana kolay gelsin degerli, namuslu, serefli, delikanli ve hirsiz olmayan insan ...

    Bu konudaki son yazimdir.
  • 11-09-2009, 04:41:45
    #53
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam,

    Zaten hep boyle oluyor. Ne zaman birisi karsisindaki ile argumanlar ile cevap veremeycek durumda kalinca, seni takmiyorum, bos konu vs diye konusuyor.

    Neyse sana adsense isinde basarilar. O senin gozunde hirsizlik degil, o acidan soyluyorum. Sen ara adsense hesabini, sisir, al paralari, banlat gitsin... Nasil olsa bu isin kara piyasasi var, bir tane daha temiz adsense hesabi bulursun... Insanlarida yapmadiklari seylerlede suclamaya devam et...
    Ya sen ne argümanıyla cevap verdin ya?
    Sana verecek cevabım kalmadı evet, söylediklerimi duvar anladı. Ama sen anlamamakta ısrar ediyorsun.

    Adsense hesabının ne olduğunu diğer mesajımda belirttim.
    Okuyorsun ama işine gelmiyor. Neresinden ısırsam bunun diye bakıyorsun.

    Benim gönlüm çok rahat. Beni r10da tanıyan tanıyor. Geçmişimi biliyor.

    Ben millete masturbasyon malzemesi sağlayıp, mideme girecek ekmeğin parasını öyle kazanmıyorum.

    Hacklenmiş sitelerden link almıyorum/satmıyorum.

    Google adsense hesabınında nasıl onaylanacağını bir arkadaşım için arıyorum. O yüzden lazım. Yoksa kendime ait iki ayda bir 150 dolar getiren adsense hesabım var zaten. Şu anda adsense kullanmıyorum sayılır yani, kim sallar adsenseyi diyorum.


    Hırsızlığı bu kadar çok savunuyorsun.
    Umarım her türlüsüne maruz kalırsın.

    Hırsızlar bile artık kendisini savunuyor ya, çivimiz gerçekten çıkmış.
  • 11-09-2009, 04:52:52
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Cevir kazi yanmasin hocam... SImdide arkadasima adsense hesabi aliyorum vs... Arkadasina alan insan daha ilk suclandiginda bunu yazar. Dusunup, dusunup bunu mu buldun.

    Neyse bu seferki son mesajim... Hala ainesi istir kisinin lafa bakilmaz diyorum.

    Bu konudaki son sozumdur. Herkese hayirli ramazanlar...