• 10-09-2009, 01:10:23
    #19
    Üyeliği durduruldu
    sanki burada herkes sütten çıkma ak kaşık :P
    Şerefsiz diyen arkadaşın imzası da düşündürücü... sonuçta yasak olan bi şey !


    İmza
    Alıntı
    Adsense hesabı lazım.
  • 10-09-2009, 01:22:05
    #20
    Diyebileceğim tek şey uzun vadeli düşündüğünüz sitelere hacklink almayın ama kısa vadede bir şeyler beklediğiniz siteler için hacklink biçilmiş kaftan. İlla ***** olması da gerekmez.
  • 10-09-2009, 03:44:14
    #21
    susar geceriz hacklink sadece kaliteli sitelere neden olmasın
  • 10-09-2009, 05:07:01
    #22
    Senin sitene birisi girip link eklesin bakalım sinir olmuyor musun

    Link satın almakla site hackleyerek link eklemek ap ayrı birşey.

    Rakiplerinizin backlinklerine bakın hacklink olduğunu link aldığını gösterin google'ye o siteler uçar zaten.

    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..
  • 10-09-2009, 05:22:41
    #23
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..
    Helal olsun bea ne savundun kendini(!)
  • 10-09-2009, 09:43:59
    #24
    Şaban olayı özetlemiş
  • 10-09-2009, 14:30:19
    #25
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ispat? Zaten bu linki alanlarin uzun vadede sonuclarda gorunme gibi bir sorunu yok. Turk telekom zaten 3-5 aya banliyor.
    Algoritma nasil linkin hack yontemi ile alindigini anlayacak?
    Ikinci cumle pasif. Tavsiye etmeyen kim? Siz? Google?
    Hep teori... Hacklenen sitenin sahipleri, sitelerine bakmadiklari icin hackleniyor zaten. Cogu olayi farkina bile varmiyor.
    Hep teori. Ispatta yok.
    Cuneyt Ulsever'in pratik teoriyi her zaman asiyor kitabi vardir. Simdi adini degistirmisler, neden liberalim, pratik teoriyi her zaman asiyor yapmislar. Amacim siyasi tartisma degil. Demek istedigim su, ortada bir fenomen var. Insanlar bu linkleri alarak ust siralara yerlesiyorlar. Normal bir webmaster sitesini 1k'da tutarken bu yontem hiti 100-200 katina cikariyor.
    Ben ise ekonomik acidan bakiyorum. Eger 100K hite ulasirsam, 2 ay o seviyede kalirsam, 100*30*2= 6 milyon ziyaretcim olur. Google vs beni banladimi, sorun degil, siteyi baska domainde bir daha acarim. 6 milyon ziyaretcim cepte zaten, onlardan para kazandim.
    White Hat seo 1k hit yapar. Google amcasi ve bu sitedeki bazi insanlar dogru yoldasin, ozgun icerik ekle, sunu yap, bunu yap vs derler. Bu adamin 6 milyon hit yapmasi icin 6.000.000/1000= 6000 gun, yaklasik olarak 16 yil gerekir. Hacklinkli adamin 2 ayda yaptigini, white hat seo 16 yilda yapacak. Sonunda ne olacak, elinde googledan 1k ziyaretci alabilen sitesi ve 6 milyon ziyaretcisi. Istemem kardesim, ben 2 ayda banlanan ve 6 milyon ziyaretcisi olan siteyi tercih ederim. 16 yila, kim ole, kim kala....
    Yani pratik teoriyi her zaman asiyor. Insanlar kara kasi kara gozu icin hacklink alimiyor, ekonomik bir sebebi var. Yani pratik, teoriyi her zaman asiyor.
    Katılıyorum. Sonuna kadar.
  • 10-09-2009, 14:37:13
    #26
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacklink almak açık ve net olarak şerefsizliktir.
    Tartışılacak bir tarafı yok.
    neden şerefsizlikdir kardeş ? kıskanıyorsan sende al ne alaka adam satıyorsa ben alırım günahı onun boynuna boş boş konuşup insanın sinirini bozma
  • 10-09-2009, 14:57:24
    #27
    R10.nete artık yuh diyorum...

    Resmen hırsızlık malı satılıyor ve herkes buna göz yumuyor.
    Bu kadar geniş mezhepli olamazsınız.


    SaboTaqe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden şerefsizlikdir kardeş ? kıskanıyorsan sende al ne alaka adam satıyorsa ben alırım günahı onun boynuna boş boş konuşup insanın sinirini bozma
    Rahat ol koçum, öyle iş yapan itleri msnimde bile tutmuyorum.

    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..
    Bir hırsızlık hikayesini ne kadar güzel savunmuşsun.
    Umarım evine hırsız girer.

    autlaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki burada herkes sütten çıkma ak kaşık :P
    Şerefsiz diyen arkadaşın imzası da düşündürücü... sonuçta yasak olan bi şey !
    İmza
    Rahat ol sen. 1 tane leke yok geçmişimde.
    Kuyruğuna bastım sanırım.
    Türkçe öğrenmeni öneriyorum.
    Lazım diyorum, alınacak demiyorum.