R10.nete artık yuh diyorum...
Resmen hırsızlık malı satılıyor ve herkes buna göz yumuyor.
Bu kadar geniş mezhepli olamazsınız.
neden şerefsizlikdir kardeş ? kıskanıyorsan sende al ne alaka adam satıyorsa ben alırım günahı onun boynuna boş boş konuşup insanın sinirini bozma
Rahat ol koçum, öyle iş yapan itleri msnimde bile tutmuyorum.
Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..
Bir hırsızlık hikayesini ne kadar güzel savunmuşsun.
Umarım evine hırsız girer.
sanki burada herkes sütten çıkma ak kaşık :P
Şerefsiz diyen arkadaşın imzası da düşündürücü... sonuçta yasak olan bi şey !
İmza
Rahat ol sen. 1 tane leke yok geçmişimde.
Kuyruğuna bastım sanırım.
Türkçe öğrenmeni öneriyorum.
Lazım diyorum, alınacak demiyorum.