• 10-09-2009, 15:02:11
    #28
    Alıntı
    Hack yolu ile eklenen... 10-09-2009 14:40:56 ardabaris o kadar da değil.
    Evet bir lamerimiz rep göndermiş.
    Kendisi hırsızlık malı satacak kadar düşkün ve ******** bir kişilik : https://www.r10.net/link-borsasi/4544...li-sayida.html
  • 10-09-2009, 15:11:46
    #29
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir lamerimiz rep göndermiş.
    Kendisi hırsızlık malı satacak kadar düşkün ve ******** bir kişilik : https://www.r10.net/link-borsasi/4544...li-sayida.html

    Güzel yakalamışsın
  • 10-09-2009, 15:14:04
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hakikaten yuh diyorum.. Hack yolu ile alınan link çalınmış bir telefon gibi geliyor bana. İkiside hırsızlık..@ekstra ya katılıyorum.
  • 10-09-2009, 15:30:38
    #31
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir lamerimiz rep göndermiş.
    Kendisi hırsızlık malı satacak kadar düşkün ve ******** bir kişilik : https://www.r10.net/link-borsasi/4544...li-sayida.html
    mükemmel yakalamışsın hocam helal
  • 10-09-2009, 15:33:17
    #32
    @Ekstra ne kadar ayıp
    hırsızlık onurlu ve şerefli bir meslektir !
  • 10-09-2009, 15:40:24
    #33
    SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin sitene birisi girip link eklesin bakalım sinir olmuyor musun

    Link satın almakla site hackleyerek link eklemek ap ayrı birşey.

    Rakiplerinizin backlinklerine bakın hacklink olduğunu link aldığını gösterin google'ye o siteler uçar zaten.
    kaç site uçurdun böyle? vereyim sana 2 tane rakibimi sırf bu şekilde kasıyor onlarda uçurturmusun ben şahsen 6 aydır uçtuğunu görmedimde.
  • 10-09-2009, 15:41:27
    #34
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaç site uçurdun böyle? vereyim sana 2 tane rakibimi sırf bu şekilde kasıyor onlarda uçurturmusun ben şahsen 6 aydır uçtuğunu görmedimde.
    Aynen benim rakiplerde sapasağlam duruyorlar yerlerinde
  • 10-09-2009, 15:41:29
    #35
    arkadaslar ne olursa olsun kimse kimseye ******** diyemez !! herkes sitelerinden yüksek miktarda para kazanmiyor.Bazı arkadaslarımız host ve domain parasını zor çıkartıyor belki birde bu adam bir pr7 linke 50 lira vermek varken niye 100 lira versin ? Hacklinki %100 savunmuyorum ben burda ama bazen elden birşey gelmiyor.O yuzden eleştirilerinizi ahlaksız ve küfür içerikli değil de insan gibi yapın.Her ne olursa olsun sen o hacklink satana veya alana ******** diyemezsin.Kimse kimseye zorla birşey satmıyor. utq_ kardeşiminde dediği gibi o zaman normal olarak link satın alanlarda ******** ? sonucta google tarafından yasal olan birsey değil ? sonuc olarak kelimelerinizi dikkatli seçerek eleştiri yapın.
  • 10-09-2009, 15:49:55
    #36
    Alan memnun, satan memnun ..

    Değerli sitesi olan, önemli sitesi olan zaten sahip çıkar ..

    Çıkmayanlarada linkimizi ekleriz, faydalanırız.