arkadaslar ne olursa olsun kimse kimseye ******** diyemez !! herkes sitelerinden yüksek miktarda para kazanmiyor.Bazı arkadaslarımız host ve domain parasını zor çıkartıyor belki birde bu adam bir pr7 linke 50 lira vermek varken niye 100 lira versin ? Hacklinki %100 savunmuyorum ben burda ama bazen elden birşey gelmiyor.O yuzden eleştirilerinizi ahlaksız ve küfür içerikli değil de insan gibi yapın.Her ne olursa olsun sen o hacklink satana veya alana ******** diyemezsin.Kimse kimseye zorla birşey satmıyor. utq_ kardeşiminde dediği gibi o zaman normal olarak link satın alanlarda ******** ? sonucta google tarafından yasal olan birsey değil ? sonuc olarak kelimelerinizi dikkatli seçerek eleştiri yapın.