• 16-11-2009, 21:42:12
    #73
    hack`i nasıl savunuyorsunuz anlamıyorum.ben aylarca zaman,emek,para harcayıp siteye pr aldırıcam ve sen gelip benden izinsiz sitem üzerinden para kazanacaksın ve üstüne üstlük bide bunu savunmaya yüzün olucak!...sadece pes diyorum.Ekstra arkadaşımıza katılıyorum,az bile söylemiş...
  • 16-11-2009, 22:00:09
    #74
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacklink almak açık ve net olarak şerefsizliktir.
    Tartışılacak bir tarafı yok.
    Konuştuğun kelimelere dikkat etsen? Burada bunu yapan onlarca kişi var bende yapıyorum bunu bana bunu söyleyemezsin o lafı sana sapına kadar iade ediyorum. Düşünde konus senin para vererek eklediğin linkler ney o halde?
  • 16-11-2009, 23:55:10
    #75
    bu konuda:

    hacklink yapanlar savunur.

    yapmayan diğer tarafı savunur kimse kimseyi ikna edemez. o yüzden herkes işine baksın. şerefsizlikte namuslulukta herkesin kendine sonuçta.