hack`i nasıl savunuyorsunuz anlamıyorum.ben aylarca zaman,emek,para harcayıp siteye pr aldırıcam ve sen gelip benden izinsiz sitem üzerinden para kazanacaksın ve üstüne üstlük bide bunu savunmaya yüzün olucak!...sadece pes diyorum.Ekstra arkadaşımıza katılıyorum,az bile söylemiş...