• 09-09-2009, 19:34:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ad3m58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın tamamiyle ekonomik yönden alıyor fakat projelik bir siteniz varsa hack link önermem
    Projelik sitelerde hakli olabilirsin, ama Allah askina kac tane projelik is var memlekette?

    200 tane eli yuzu duzgun turk sitesi ya vardir, ya yoktur. Digerleri hep ayni.
  • 09-09-2009, 19:38:34
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Nukrox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep hack yoluyla eklenen linkler tartışılsa da;
    bugun sitelerde verilen linklerin hiçbirisi site çok beğenildiği için verilmiyor.
    ya para ya da değişim karşılığında veriliyor.

    burda eleştirilen eğer o linklerin hakeldilmediği falansa
    zaten hakeden değil parayı basan link alıyor.

    yok eğer ziyaretçiye gösterilmiyor deniliyorsa
    zaten herkesin footera eklediği linklere de ziyaretçiler bakmıyor bile.

    eğer linklerin doğal oluşmasını beklersek kimse kimseye link vermez zaten.

    yani bize her yol paris
    Tebrik ederim. 19 yasinda cozmussn olayi. Sana pm gonderdim. Bakarsan sevinirim.
  • 09-09-2009, 19:48:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ispat?



    Algoritma nasil linkin hack yontemi ile alindigini anlayacak?
    Ikinci cumle pasif. Tavsiye etmeyen kim? Siz? Google? Gungor Uras'in ayse teyzesi mi?


    Hep teori... Hacklenen sitenin sahipleri, sitelerine bakmadiklari icin hackleniyor zaten. Cogu olayi farkina bile varmiyor.


    Hep teori. Ispatta yok.

    Cuneyt Ulsever'in pratik teoriyi her zaman asiyor kitabi vardir. Simdi adini degistirmisler, neden liberalim, pratik teoriyi her zaman asiyor yapmislar. Amacim siyasi tartisma degil. Demek istedigim su, ortada bir fenomen var. Insanlar bu linkleri alarak ust siralara yerlesiyorlar. Normal bir webmaster sitesini 1k'da tutarken bu yontem hiti 100-200 katina cikariyor.

    Ben ise ekonomik acidan bakiyorum. Eger 100K hite ulasirsam, 2 ay o seviyede kalirsam, 100*30*2= 6 milyon ziyaretcim olur. Google vs beni banladimi, sorun degil, siteyi baska domainde bir daha acarim. 6 milyon ziyaretcim cepte zaten, onlardan para kazandim.

    White Hat seo 1k hit yapar. Google amcasi ve bu sitedeki bazi insanlar dogru yoldasin, ozgun icerik ekle, sunu yap, bunu yap vs derler.
    Bu adamin 6 milyon hit yapmasi icin 6.000.000/1000= 6000 gun, yaklasik olarak 16 yil gerekir. Hacklinkli adamin 2 ayda yaptigini, white hat seo 16 yilda yapacak. Sonunda ne olacak, elinde googledan 1k ziyaretci alabilen sitesi ve 6 milyon ziyaretcisi. Istemem kardesim, ben 2 ayda banlanan ve 6 milyon ziyaretcisi olan siteyi tercih ederim. 16 yila, kim ole, kim kala....

    Yani pratik teoriyi her zaman asiyor. Insanlar kara kasi kara gozu icin hacklink alimiyor, ekonomik bir sebebi var. Yani pratik, teoriyi her zaman asiyor.

    Senın mantıgının bı benzerını ben yapıyorum.. 10 site açıp herhangi 1 tanesinin tutmasını bekliyorum..
    o 1 site tutarsa diğer 9 sitenin zararını çıkartıyor + kar ettiriyor. Spam yapıyoruz belki...
    google algoritmalarının hangi sitede, hangi webmaster ın ya da kullanıcının siteyi tavsiye etmek(gerçek link amacı şeklinde) için linkini yayınladıgını çözemez ve bilemez. daha cok zamanı var bence.
    Saygılar.
  • 09-09-2009, 19:55:12
    #13
    Hacklink almak açık ve net olarak şerefsizliktir.
    Tartışılacak bir tarafı yok.
  • 09-09-2009, 20:11:19
    #14
    Dipnot olsun Burak gülbahçe google çalışanı.
  • 09-09-2009, 21:31:19
    #15
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hacklink almak açık ve net olarak şerefsizliktir.
    Tartışılacak bir tarafı yok.
    Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..
  • 09-09-2009, 21:37:23
    #16
    protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ispat?

    Algoritma nasil linkin hack yontemi ile alindigini anlayacak?
    Ikinci cumle pasif. Tavsiye etmeyen kim? Siz? Google?

    Hep teori... Hacklenen sitenin sahipleri, sitelerine bakmadiklari icin hackleniyor zaten. Cogu olayi farkina bile varmiyor.

    Hep teori. Ispatta yok.

    Cuneyt Ulsever'in pratik teoriyi her zaman asiyor kitabi vardir. Simdi adini degistirmisler, neden liberalim, pratik teoriyi her zaman asiyor yapmislar. Amacim siyasi tartisma degil. Demek istedigim su, ortada bir fenomen var. Insanlar bu linkleri alarak ust siralara yerlesiyorlar. Normal bir webmaster sitesini 1k'da tutarken bu yontem hiti 100-200 katina cikariyor.

    Ben ise ekonomik acidan bakiyorum. Eger 100K hite ulasirsam, 2 ay o seviyede kalirsam, 100*30*2= 6 milyon ziyaretcim olur. Google vs beni banladimi, sorun degil, siteyi baska domainde bir daha acarim. 6 milyon ziyaretcim cepte zaten, onlardan para kazandim.

    White Hat seo 1k hit yapar. Google amcasi ve bu sitedeki bazi insanlar dogru yoldasin, ozgun icerik ekle, sunu yap, bunu yap vs derler. Bu adamin 6 milyon hit yapmasi icin 6.000.000/1000= 6000 gun, yaklasik olarak 16 yil gerekir. Hacklinkli adamin 2 ayda yaptigini, white hat seo 16 yilda yapacak. Sonunda ne olacak, elinde googledan 1k ziyaretci alabilen sitesi ve 6 milyon ziyaretcisi. Istemem kardesim, ben 2 ayda banlanan ve 6 milyon ziyaretcisi olan siteyi tercih ederim. 16 yila, kim ole, kim kala....

    Yani pratik teoriyi her zaman asiyor. Insanlar kara kasi kara gozu icin hacklink alimiyor, ekonomik bir sebebi var. Yani pratik, teoriyi her zaman asiyor.

    sonuna kadar katılıyorum destekliyorum tek kelimeyle açıklamışsın
  • 09-09-2009, 21:54:48
    #17
    utq_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..
    nokta.
  • 10-09-2009, 00:56:15
    #18
    hakikaten nokta yinede favori açıklayıcım protos 78 dir.