Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacklink almak açık ve net olarak şerefsizliktir.
Tartışılacak bir tarafı yok.
Şerefsizlik öylemi? peki neden şerefsizlik? ucuz yoldan daha çabuk hit yapıp pr arttırıp emek veren siteleri geçtiğimiz içinmi şerefsizlik? o zaman şerefsizliğin miktarı olmaz! düşünde konuş arkadaşım.. senn para vererek link almanda şerefsizlik sadece hacklink değeil.. senn aldığın pr7 100 tl ise benim aldığım pr7 50 tl ve getirisi aynı.. yani aynı şerefsizlik.. aynı zamandan copy/paste yapmakta şerefsizliktir ozaman, piyasa ******** dolu her 10 kişiden 15 şerefsizozamn.. tek bir konu tek bir satır bile copy/paste yapmadaınmı hiç internet hayatın boyunca? ozaman diyecek sözüm yok.. düşünmeden konuşma, burda veya orada kimse babasının hayrına emek veya para harcamıyor.. hacklink alan adam tıkpı almayan adam gibi para, copy/paste yapan adam tıpkı özgün yazan adam kadar emek harcıyor vakit harcıyor.. bunun miktarı olmaz ölçümü olmaz! iki türlüde insanlar 3-5 kuruş para kazanmak için yapıyor..