protos78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam,

Zaten hep boyle oluyor. Ne zaman birisi karsisindaki ile argumanlar ile cevap veremeycek durumda kalinca, seni takmiyorum, bos konu vs diye konusuyor.

Neyse sana adsense isinde basarilar. O senin gozunde hirsizlik degil, o acidan soyluyorum. Sen ara adsense hesabini, sisir, al paralari, banlat gitsin... Nasil olsa bu isin kara piyasasi var, bir tane daha temiz adsense hesabi bulursun... Insanlarida yapmadiklari seylerlede suclamaya devam et...
Ya sen ne argümanıyla cevap verdin ya?
Sana verecek cevabım kalmadı evet, söylediklerimi duvar anladı. Ama sen anlamamakta ısrar ediyorsun.

Adsense hesabının ne olduğunu diğer mesajımda belirttim.
Okuyorsun ama işine gelmiyor. Neresinden ısırsam bunun diye bakıyorsun.

Benim gönlüm çok rahat. Beni r10da tanıyan tanıyor. Geçmişimi biliyor.

Ben millete masturbasyon malzemesi sağlayıp, mideme girecek ekmeğin parasını öyle kazanmıyorum.

Hacklenmiş sitelerden link almıyorum/satmıyorum.

Google adsense hesabınında nasıl onaylanacağını bir arkadaşım için arıyorum. O yüzden lazım. Yoksa kendime ait iki ayda bir 150 dolar getiren adsense hesabım var zaten. Şu anda adsense kullanmıyorum sayılır yani, kim sallar adsenseyi diyorum.


Hırsızlığı bu kadar çok savunuyorsun.
Umarım her türlüsüne maruz kalırsın.

Hırsızlar bile artık kendisini savunuyor ya, çivimiz gerçekten çıkmış.