Yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum.
Boş insan ve boş konularla vakit geçirmiyorum.
Burada tüm hacklinkçileri evirsem çevirsem bile r10 yönetimi birşey yapmadıktan sonra bir faydası olmaz sadece ben yazdıklarımla kalırım.
Hırsızlık diyorum, herkes gülüp geçiyor bana. Evet öyle ama... dermiş gibi.
R10da bir çok kişide hacklink kullanıyor buna eminim.
Seninde hassas noktana dokunmuşum. ***** + hacklink kullananlardansın yada hacklink satanlardan yoksa hırsızlığı bu kadar savunmazdın.
Ne diyebilirim ki Allah azıcıkda olsa delikanlılık nasip etsin, senin için en güzel dilek bu olur.