Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıklarını okuma gereği bile duymuyorum.
Boş insan ve boş konularla vakit geçirmiyorum.
Hocam,

Zaten hep boyle oluyor. Ne zaman birisi karsisindaki ile argumanlar ile cevap veremeycek durumda kalinca, seni takmiyorum, bos konu vs diye konusuyor. Zaten yukaridaki yazimdada ya "takmiyorum" havasi yaratir yada demedigim laflari demisim gibi anlatir demistim. Tahminim dogru cikti. Yanliz sen digerlerinden daha marifetli ciktin, yonetimi kiskirtmaya calismak yeni taktik. Ilk defa goruyorum.

Neyse sana adsense isinde basarilar. O senin gozunde hirsizlik degil, o acidan soyluyorum. Sen bul adsense hesabini, gonder trafigi, al paralari, sonrada hesap banlansin. Nasil olsa bu isin kara piyasasi var, bir tane daha temiz adsense hesabi bulursun... Zaten sana gore bu hirsizlik degil... Sonrada gel hacklink alanlara ******** de... Turkler soyle, hintlilerin sutu bozuk diye dert yan. Hadi bakalim, kolay gelsin. Oh ne ala memleket.

Insanlarida yapmadiklari seylerlede suclamaya devam et...Sana kolay gelsin degerli, namuslu, serefli, delikanli ve hirsiz olmayan insan ...

Bu konudaki son yazimdir.