Zeytech Açıldı / Kapandı Topigi
497
●27.854
- 20-01-2010, 17:42:56Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ? - 20-01-2010, 18:02:38Açıkmı?Ne zaman açıklardı biz kaçırdık gene desene.Zeytechten arama yapanlar kendilerini şanslı zannediyorlar.Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BEN burada da yazdım https://www.r10.net/1060251037-post397.html
Bu sadece şımarıklıktır.Ve bu şımarık sistem sahipleri içinde r10da tartışmaya kırmaya gerek yok.Hiç kimse kullanmaz olur biter.Alternatifmi yok bir dünya var. www.netwww.net yahodan bakarsınız iwebtool var.Bırakın onlar açılmasın - 20-01-2010, 19:05:45Zeytech'i savunmuyorum zaten ama sonuçta açık kaldıkları sürelerde kullandık biz bu sistemi. Demek istediğim;istemeyen kullanmaz. Sonuçta alternatifi çok.myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2010, 20:04:34Üyeliği durdurulduhelal sana. aynen öyle valla sıktılar iyice.xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2010, 03:24:05Mecbur musunuz kullanamaya ?xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-01-2010, 12:32:17Üyeliği durdurulduböyle yargılamaya hakkın yok .farkındasın değilmi site her kapandıgında calışıp yenıden acılıyorlar.Açmaya bilirler ulan bizene deyip takmayabilirler.Onlarda size destek vermek için sürekli calışıyor emin ol senden daha cok rahatsızlar onlar bu konu yüzünden.xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
