• 20-01-2010, 17:22:31
    Alternatif bir zeytech şart galiba o sistemide benmi kursam ne yapsam :^o ?
  • 20-01-2010, 17:42:56
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
    Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?
    Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ?
  • 20-01-2010, 17:44:15
    bLaCkReaLiSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler +
  • 20-01-2010, 18:02:38
    Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?
    Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ?
    Açıkmı?Ne zaman açıklardı biz kaçırdık gene desene.Zeytechten arama yapanlar kendilerini şanslı zannediyorlar.

    BEN burada da yazdım https://www.r10.net/1060251037-post397.html

    Bu sadece şımarıklıktır.Ve bu şımarık sistem sahipleri içinde r10da tartışmaya kırmaya gerek yok.Hiç kimse kullanmaz olur biter.Alternatifmi yok bir dünya var. www.netwww.net yahodan bakarsınız iwebtool var.Bırakın onlar açılmasın
  • 20-01-2010, 18:03:15
    Bir gün kapalı olduğunu gördüğüm zaman 5 gün girmiyorum

    Artık yeter yani.
  • 20-01-2010, 19:05:45
    myload adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkmı?Ne zaman açıklardı biz kaçırdık gene desene.Zeytechten arama yapanlar kendilerini şanslı zannediyorlar.

    BEN burada da yazdım https://www.r10.net/1060251037-post397.html

    Bu sadece şımarıklıktır.Ve bu şımarık sistem sahipleri içinde r10da tartışmaya kırmaya gerek yok.Hiç kimse kullanmaz olur biter.Alternatifmi yok bir dünya var. www.netwww.net yahodan bakarsınız iwebtool var.Bırakın onlar açılmasın
    Zeytech'i savunmuyorum zaten ama sonuçta açık kaldıkları sürelerde kullandık biz bu sistemi. Demek istediğim;istemeyen kullanmaz. Sonuçta alternatifi çok.
  • 20-01-2010, 20:04:34
    Üyeliği durduruldu
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
    helal sana. aynen öyle valla sıktılar iyice.
  • 21-01-2010, 03:24:05
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
    Mecbur musunuz kullanamaya ?
  • 21-01-2010, 12:32:17
    Üyeliği durduruldu
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
    böyle yargılamaya hakkın yok .farkındasın değilmi site her kapandıgında calışıp yenıden acılıyorlar.Açmaya bilirler ulan bizene deyip takmayabilirler.Onlarda size destek vermek için sürekli calışıyor emin ol senden daha cok rahatsızlar onlar bu konu yüzünden.