Konu
Zeytech Açıldı / Kapandı Topigi
20-01-2010, 17:42:56
#398
Anybody
xFaulz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?
Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ?