xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?
Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ?