• 17-01-2010, 18:20:26
    Zeytech niye benim sitemi analiz etmiyor :/
  • 17-01-2010, 19:02:45
    Üyeliği durduruldu
    Açılsın artık yav hadi
  • 17-01-2010, 19:16:01
    Şuan giremiyorum
  • 18-01-2010, 00:32:43
    Hala kapalı
  • 18-01-2010, 05:42:44
    Halen kapalı
  • 18-01-2010, 08:10:20
    Üyeliği durduruldu
    Saldiri Falan yok Galiba Surum guncellenmesi kac gundur girmiyor
  • 18-01-2010, 12:20:10
    Üyeliği durduruldu
    Yeni sürüme geçecekler diye duymuştum umarın yeni sürüm hepimiz için iyi olur.
  • 18-01-2010, 12:37:22
    r10 bir, zeytech iki. sosyal hayatın elektrik ve suyu gibiler, kapalı durumları büyük mahrumiyet.
  • 18-01-2010, 13:18:53
    Üyeliği durduruldu
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 bir, zeytech iki. sosyal hayatın elektrik ve suyu gibiler, kapalı durumları büyük mahrumiyet.
    Ekmek yada su gibiler diyelim biz ona? Yok artık...