• 03-12-2009, 15:42:48
    Üyeliği durduruldu
    Zeytech açılmaya başlıyor ama bir türlü site tam manasıyla açılmıyor.Çok yavaş
  • 04-12-2009, 10:07:35
    Üyeliği durduruldu
    site açılmış title geldi bekliyoruz
  • 04-12-2009, 11:42:57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Açıldı ama yine saldırı mı var bilmiyorum site çok yavaş.. ha açıldı ha açılmadı
  • 04-12-2009, 12:10:46
    Üyeliği durduruldu
    ya saldırı var yada yeni versiyona geçiyorlar sanırım.
  • 04-12-2009, 12:36:32
    hala gelmemiş title var gerisi yok böyle güzel bi sistemi mahvediyolar
  • 04-12-2009, 13:54:20
    Sunucu değişimi tamamlanmıştır.Girişlerinizi yapabilirsiniz.
  • 04-12-2009, 13:58:19
    Üyeliği durduruldu
    zeytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu değişimi tamamlanmıştır.Girişlerinizi yapabilirsiniz.
    Hocam site neden bu kadar yavaş? Ayrıca site açılıyor tema uçmuş site birşekil olmuş düzelmeyecek misiniz?
  • 04-12-2009, 21:54:48
    Üyeliği durduruldu
    Açıldı ama çok yavaş :d
  • 04-12-2009, 21:58:57
    Misafir
    ben sorunsuz girdim suanda..