Zeytech Açıldı / Kapandı Topigi
497
●27.854
- 16-01-2010, 22:19:39evet bende giremiyorumSpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2010, 22:29:55Bende giremiyorum.Umarım sürüm güncelleştirmesi yapıyorlardır.Merak ediyorum nasıl bir şey olacak yeni sürümSpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2010, 18:07:14başka sitelerde hoşuma gitmiyor zeytech kapalı kalınca olmuyor