• 08-01-2010, 10:41:57
    Üyeliği durduruldu
    Şu anda bir sorun yok gayet normal açılıyor bende.
  • 10-01-2010, 18:16:31
    Şuan açık
  • 16-01-2010, 22:17:00
    şuan kapalı giremiyorum
  • 16-01-2010, 22:19:39
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan kapalı giremiyorum
    evet bende giremiyorum
  • 16-01-2010, 22:21:50
    Misafir
    bende giremedim.
  • 16-01-2010, 22:29:55
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan kapalı giremiyorum
    Bende giremiyorum.Umarım sürüm güncelleştirmesi yapıyorlardır.Merak ediyorum nasıl bir şey olacak yeni sürüm
  • 17-01-2010, 00:47:54
    Evet bu saat itibari ile tekrar kapanmış. inş sürüm güncellemesi vardır..
  • 17-01-2010, 17:33:28
    Üyeliği durduruldu
    şu zeytech.net in 24 saat acık kaldıgını hiç görmedim ben. ne zaman girsem kapalı 1-2 kere denk gelmiştim o kadar.
  • 17-01-2010, 18:07:14
    başka sitelerde hoşuma gitmiyor zeytech kapalı kalınca olmuyor