Konu
Zeytech Açıldı / Kapandı Topigi
16-01-2010, 22:29:55
#366
SaNSaRaLv0
SpyCracker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şuan kapalı giremiyorum
Bende giremiyorum.Umarım sürüm güncelleştirmesi yapıyorlardır.Merak ediyorum nasıl bir şey olacak yeni sürüm