SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan kapalı giremiyorum
Bende giremiyorum.Umarım sürüm güncelleştirmesi yapıyorlardır.Merak ediyorum nasıl bir şey olacak yeni sürüm