Zeytechin bu yaptığı şımarıklık artık.Ne yani güncelleme yapacaksan gece yap.Onuda geçtim haftada 3 kez kapalı.Bu nedir kardeşim.Ben 1,5 aydır kullanmıyorum.Böylede rezillik olmazki.Türk sitesi diye destek verdik.Blogumda yazılarını yazdım eminimki birçok webmaster arkadaşımda yazdı.Hepimiz link verdik konuştuk destek verdik.Ama yaptıklarına bakın.Sladırımı var yaz kendi sitende kardeşim saldırı var.Para lazım de eminim dünyanın bağışını toplarlar ben dahil veririm.Yok abi yok.Türkü mutlu ettinmi şımarıklığından neyi ne yapacağını şaşırıyor(.)