• 18-01-2010, 20:34:04
    netwww'ya devam fakat zeytech'deki performansı alamıyorum zeytech sağlam bir altyapıyla bir açılsa öylece kalsa Yada Radmin ortaklık mı teklif etse :P
  • 18-01-2010, 21:33:21
    Zeytechin bu yaptığı şımarıklık artık.Ne yani güncelleme yapacaksan gece yap.Onuda geçtim haftada 3 kez kapalı.Bu nedir kardeşim.Ben 1,5 aydır kullanmıyorum.Böylede rezillik olmazki.Türk sitesi diye destek verdik.Blogumda yazılarını yazdım eminimki birçok webmaster arkadaşımda yazdı.Hepimiz link verdik konuştuk destek verdik.Ama yaptıklarına bakın.Sladırımı var yaz kendi sitende kardeşim saldırı var.Para lazım de eminim dünyanın bağışını toplarlar ben dahil veririm.Yok abi yok.Türkü mutlu ettinmi şımarıklığından neyi ne yapacağını şaşırıyor(.)
  • 18-01-2010, 23:17:55
    zeytech gerçekten şımardı...
  • 18-01-2010, 23:25:20
    güzel sistemleri var ama böyle kesilip durması can sıkıcı :S
  • 18-01-2010, 23:50:48
    Üyeliği durduruldu
    yaptıkları işe ve verdikleri hizmete bakınca profosyonel adamlar diyecekken zart zurt kapalı olunca salla gitsin diyorum
  • 18-01-2010, 23:54:15
    Bugün bütün gün kapalıydı.
  • 19-01-2010, 17:20:45
    Bütün günü bilemem ama şu an kapalı
  • 19-01-2010, 17:31:12
    anlaşılmaz bir şekilde sürekli gidip geliyor
  • 19-01-2010, 18:01:24
    Zetech muadili yerli yada yabancı site varmı önereceğiniz...