• 14-02-2010, 05:40:04
    Hala ses seda yokmu arkadaşlar?
  • 14-02-2010, 10:07:39
    Üyeliği durduruldu
    neden kapalı o site çok güzel di
  • 14-02-2010, 11:16:40
    Bi açılsa da görsek neymiş ne değilmiş
  • 14-02-2010, 12:08:46
    Keşke Türk bir firmaya satsalarda onlar sürekli açık tutsalar.
  • 14-02-2010, 12:34:24
    geçte olsa netwww.net ile tanıştım, artık zeytech e ihtiyaç duymuyorum. kendi kendilerini bitiriyorlar.
  • 14-02-2010, 13:21:34
    DizZy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçte olsa netwww.net ile tanıştım, artık zeytech e ihtiyaç duymuyorum. kendi kendilerini bitiriyorlar.

    hangi site? tam olarak yazarmısın bizde kullanalım onu
  • 14-02-2010, 13:24:14
    ilkay_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi site? tam olarak yazarmısın bizde kullanalım onu
    http://netwww.net/
  • 18-02-2010, 16:14:50
    Üyeliği durduruldu
    okanyuksel - Arkadaşın sunduğu netwww.net gerçekten de güzel. tavsiye ederim.
  • 18-02-2010, 16:24:50
    sunucuoptimizasyon.com
    Konu başlığı ''Zeytech kapandı açılmadı topiği'' olarak değiştirilmelidir.