• 18-02-2010, 16:57:06
    bir açıklama yok mu zeytech ten bir daha açılmayacak gibi sanki ?
  • 18-02-2010, 19:49:54
    bu saatten sonra açılsada ne kendisi nede başkaları fayda görür neredeyse infosu ve sayfaları google dan silinecek
  • 18-02-2010, 20:10:34
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığı ''Zeytech kapandı açılmadı topiği'' olarak değiştirilmelidir.
    Kesinlikle katılıyorum size
    sonu böyle olmaması gerekirdi. Göz göre göre gitti bir kaliteli site.
  • 18-02-2010, 20:29:50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ''Zeytech kapandı 1 daha açılmadı topiği'' ne hoş geldiniz
  • 18-02-2010, 20:39:39
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar sorumsuz ve vurdumduymaz bir site yöneticilerini ilk defa zeytech.net te gördüm.Yazık bu kadar insanı peşinizden koşturuyorsunuz boş yere + milletten aldığınız paralı geri ödemediğinizde cabası.
  • 18-02-2010, 20:44:51
    ASP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar sorumsuz ve vurdumduymaz bir site yöneticilerini ilk defa zeytech.net te gördüm.Yazık bu kadar insanı peşinizden koşturuyorsunuz boş yere + milletten aldığınız paralı geri ödemediğinizde cabası.
    o kadar yardımseverler paypal(larını) 1 dolar 5 dolar gönlünden ne koptuysa aldıkları bu paranın karşılığı nerde ? kapalı vaziyette mi karşılığını veriyor?

    <kd>alınan mal geri iade edilmez <kd>
  • 18-02-2010, 21:00:37
    Üyeliği durduruldu
    Zeytech Tarihe Gömüldü Topiği Olsa Daha iyi Sanki
  • 18-02-2010, 22:03:06
    Üyeliği durduruldu
    bi an önce açılırsa iyi olur.
  • 26-02-2010, 12:09:21
    Tamamen boşvermişçilik, başıboşluk.. Kardeşim botnet atılıyorsa bi çözümü yok mu bunun? Geç en sağlam sunuculara? Parası neyse biz verelim? Ki veriyoruz da zaten! Sorumsuzluk başka da bişey değil..