• 31-01-2010, 21:25:42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ZeyTech'e giremiyorum. Giremeyen var mı?
    Evet girilmiyor...
  • 01-02-2010, 17:18:34
    Valla Sanırım 2-3 Haftadır Hiçbir Şekilde Girilmiyor ??
  • 01-02-2010, 17:30:46
    Girilmiyor edilmiyor.

    Hiç bir hayat belirtisi yok.

    Açıkçası soğudum iyice.
  • 01-02-2010, 19:07:35
    yazık ya bi adam akıllı hizmet veren sistem var onu da boğmaya çalışıyorlar.
  • 01-02-2010, 19:49:56
    İşe yarayan nadir sitelerden biri ama ne yazıkki oda tam randımanda çalışmıyor. Üzücü.
  • 01-02-2010, 23:13:32
    Evet öyle.

    1 gün açık 15 gün kapalı.
  • 01-02-2010, 23:25:39
    Üyeliği durduruldu
    zeytech kapanıyor olabilir. Domain süreside 5. ayda bitecek. Artık adamlar pes etmiştir bence
  • 01-02-2010, 23:55:49
    Kim bu kadar gayretle azimle saldırıyor zeytech e anlamadım Atatürke küfreden Türkleri aşşağılayan sitelere bu kadar saldırmıyolar zeytech milletin işine yariyor diye neden bu kadar saldırırlar anlamadım.
  • 01-02-2010, 23:57:28
    Misafir
    umarim kapanmaz.