• 02-02-2010, 00:03:53
    Hizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarim kapanmaz.
    şuan kapalı zaten
  • 02-02-2010, 00:07:48
    2-3 gündür kapalı doğru düzgün bir site var onada Allah ne verdiyse artık botnet falan saldırıyorlar.
  • 06-02-2010, 01:36:13
    Alternatifini bulan arkadaşlar lütfen paylaşsın.
  • 07-02-2010, 08:16:06
    Arkadaşlar Zeytech in sahibi ile görüştüm, Zeytech e açılan iki adet dava varmış. İçeriğini konuşma fırsatım olmadı fakat yarın öğrenip daha detaylı bilgi verebilirim. Sanırım bu sebeple kapalı..

    O kadar saldıır al, üstüne dava açsınlar

    Miss.
  • 07-02-2010, 08:49:32
    Blackout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Zeytech in sahibi ile görüştüm, Zeytech e açılan iki adet dava varmış. İçeriğini konuşma fırsatım olmadı fakat yarın öğrenip daha detaylı bilgi verebilirim. Sanırım bu sebeple kapalı..

    O kadar saldıır al, üstüne dava açsınlar

    Miss.
    Komik ne diyeyim
  • 07-02-2010, 11:43:05
    Ya anlamıyorum, botnete karşı hiç bir çözüm yok mudur? Geç en sağlam sunucuya?
  • 07-02-2010, 13:27:25
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya anlamıyorum, botnete karşı hiç bir çözüm yok mudur? Geç en sağlam sunucuya?

    Hangi para ile
  • 11-02-2010, 12:05:24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şu botnetcilere Allah öyle bir bela versinki anasından emdikleri süt burunlarından gelsin
  • 11-02-2010, 12:06:53
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar zeytech bende hic acilmadi almanyada kaldigimdan dolayi olabilir mi ?

    3,4 aydir ne zaman girmek istesem hata sayfasi geliyor