Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu başlığı ''Zeytech kapandı açılmadı topiği'' olarak değiştirilmelidir.
Kesinlikle katılıyorum size
sonu böyle olmaması gerekirdi. Göz göre göre gitti bir kaliteli site.