Tamamen boşvermişçilik, başıboşluk.. Kardeşim botnet atılıyorsa bi çözümü yok mu bunun? Geç en sağlam sunuculara? Parası neyse biz verelim? Ki veriyoruz da zaten! Sorumsuzluk başka da bişey değil..