yeter be verecekseniz doğru düzgün hizmet verin. yılın 4/3 kapalı kalıyorsunuz.
böyle yargılamaya hakkın yok .farkındasın değilmi site her kapandıgında calışıp yenıden acılıyorlar.Açmaya bilirler ulan bizene deyip takmayabilirler.Onlarda size destek vermek için sürekli calışıyor emin ol senden daha cok rahatsızlar onlar bu konu yüzünden.