Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?
Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ?
Açıkmı?Ne zaman açıklardı biz kaçırdık gene desene.Zeytechten arama yapanlar kendilerini şanslı zannediyorlar.

BEN burada da yazdım https://www.r10.net/1060251037-post397.html

Bu sadece şımarıklıktır.Ve bu şımarık sistem sahipleri içinde r10da tartışmaya kırmaya gerek yok.Hiç kimse kullanmaz olur biter.Alternatifmi yok bir dünya var. www.netwww.net yahodan bakarsınız iwebtool var.Bırakın onlar açılmasın