Adamlar açıkken laf etmiyorsunuz da kapalıyken mi ediyorsunuz ?
Verdikleri hizmeti beğenmiyorsanız kullanmayın ?
Açıkmı?Ne zaman açıklardı biz kaçırdık gene desene.Zeytechten arama yapanlar kendilerini şanslı zannediyorlar.
BEN burada da yazdım
https://www.r10.net/1060251037-post397.html
Bu sadece şımarıklıktır.Ve bu şımarık sistem sahipleri içinde r10da tartışmaya kırmaya gerek yok.Hiç kimse kullanmaz olur biter.Alternatifmi yok bir dünya var.
www.netwww.net yahodan bakarsınız iwebtool var.Bırakın onlar açılmasın