Açıkmı?Ne zaman açıklardı biz kaçırdık gene desene.Zeytechten arama yapanlar kendilerini şanslı zannediyorlar.
BEN burada da yazdım
https://www.r10.net/1060251037-post397.html
Bu sadece şımarıklıktır.Ve bu şımarık sistem sahipleri içinde r10da tartışmaya kırmaya gerek yok.Hiç kimse kullanmaz olur biter.Alternatifmi yok bir dünya var.
www.netwww.net yahodan bakarsınız iwebtool var.Bırakın onlar açılmasın
Zeytech'i savunmuyorum zaten ama sonuçta açık kaldıkları sürelerde kullandık biz bu sistemi. Demek istediğim;istemeyen kullanmaz. Sonuçta alternatifi çok.