• 25-06-2010, 16:26:00
    #28
    Bende eksi rep verdim.

    Burası webmaster forumu. Binlerce konudan daha iyi bir konu buradaki. Ve bir çok kişinin merak ettiği bir konuydu ve ara ara birçok yerde yazılıp çiziliyordu.

    Ayrıca radminin açtığı konu başlığı ile arama pek kimsenin aklına gelmeyebilir

    https://www.r10.net/adsense-ban/37208...a-klasigi.html
  • 25-06-2010, 16:26:43
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben iyinetin ilk yıllarında bile üyeydim tamam ? hatta yoktur gelip oraya konu açtığında, biz buraya akın etmiştik bebe ? ama sizin gibi çocukların dolacağını düşünmemiştim.Diğer üyeliğimin şifresini hatırlasam ah..
    Tamam neyse, senle polemiğe giremem. Unutma akıl yaşda değil baştadır. Buda senin imzana bi gönderi. sus yeter artık gereksiz kimseyle tartışma otur yerine.
  • 25-06-2010, 16:26:48
    #30
    arkadaşlar tamam işte fazla konuyu baltalamayın bırakın yetkililer cevabını daha öncede vermiş şimdide versinler
  • 25-06-2010, 16:28:23
    #31
    Şu arkadaşla tartışmaya girmeyelim lütfen yada modeler konuyu kilitlesin her yeni üye gelip bu şekil konuşmalarda bulunacaksa yandık vallahi
    @gym git şifrenı hatırlada gel ondan sonra mesajların belki ciddiye alınır.
  • 25-06-2010, 16:28:38
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar konunun seviyesi niye bu kadar düştü !? Bir mod arkadaş ilgilenebilir mi artık ?
  • 25-06-2010, 16:29:23
    #33
    gym
    Üyeliği durduruldu
    mert2407 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar konunun seviyesi niye bu kadar düştü !? Bir mod arkadaş ilgilenebilir mi artık ?
    Yaşı 15-16 olan mert'ten alışıldık bir cevap, yanlışmıyım ?
  • 25-06-2010, 16:29:27
    #34
    bu bizi ilgilendirmez sen sonucta r10 aktif dimi gerisini nie kurcukluyon
  • 25-06-2010, 16:29:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var veya yok sizene arkadaşlar ?

    + Adtech sponsor ve adsenseden daha çok kazandırıyor, bırakında radmin düşünsün bu işleri, ne boş zamanınız var ya ; gereksiz gereksiz konu açıyorsunuz?

    Sen konu açıyorsunda bunlarmı açmasın nediyonla sen.
    https://www.r10.net/google-adsense/66...post1061314186
    gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Organik olmayan hit sorun yaratırmı ?

    Facebooktan hit alan video sitem var, yani bağlantılar ile 500 1000 hit alıyorum, adsense eklesem sorun olur mu ?
  • 25-06-2010, 16:30:40
    #36
    Bi ton webmaster var, gerçersiz tıklama yapıp banlatırlar dıye..