Bende eksi rep verdim.
Burası webmaster forumu. Binlerce konudan daha iyi bir konu buradaki. Ve bir çok kişinin merak ettiği bir konuydu ve ara ara birçok yerde yazılıp çiziliyordu.
Ayrıca radminin açtığı konu başlığı ile arama pek kimsenin aklına gelmeyebilir
https://www.r10.net/adsense-ban/37208...a-klasigi.html
r10.net neden adsense kullanmıyor?
44
●2.986
- 25-06-2010, 16:26:43Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tamam neyse, senle polemiğe giremem. Unutma akıl yaşda değil baştadır. Buda senin imzana bi gönderi. sus yeter artık gereksiz kimseyle tartışma otur yerine.gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:29:23Üyeliği durdurulduYaşı 15-16 olan mert'ten alışıldık bir cevap, yanlışmıyım ?mert2407 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2010, 16:29:27bu bizi ilgilendirmez sen sonucta r10 aktif dimi gerisini nie kurcukluyon
- 25-06-2010, 16:29:49Üyeliği durduruldugym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen konu açıyorsunda bunlarmı açmasın nediyonla sen.
https://www.r10.net/google-adsense/66...post1061314186
gym adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
