Var veya yok sizene arkadaşlar ?
+ Adtech sponsor ve adsenseden daha çok kazandırıyor, bırakında radmin düşünsün bu işleri, ne boş zamanınız var ya ; gereksiz gereksiz konu açıyorsunuz?
Sen konu açıyorsunda bunlarmı açmasın nediyonla sen.
https://www.r10.net/google-adsense/66...post1061314186
Organik olmayan hit sorun yaratırmı ?
Facebooktan hit alan video sitem var, yani bağlantılar ile 500 1000 hit alıyorum, adsense eklesem sorun olur mu ?