Bende eksi rep verdim.
Burası webmaster forumu. Binlerce konudan daha iyi bir konu buradaki. Ve bir çok kişinin merak ettiği bir konuydu ve ara ara birçok yerde yazılıp çiziliyordu.
Ayrıca radminin açtığı konu başlığı ile arama pek kimsenin aklına gelmeyebilir
https://www.r10.net/adsense-ban/37208...a-klasigi.html