• 15-02-2007, 12:32:10
    #1
    Geçersiz tıklama diye banlandı bir hesabımız.
    Günlük gösterim :30.000
    Günlük tıklama :100-120

    Şöyle 1000-1500 tık falan olsa içim yanmayacak. 100 tıklama ortamalı hesabı geçersiz tık varmış diye kapadılar.
    Google Türkiye çalışanları ne yapmaya çalışıyor anlamış degilim.

  • 15-02-2007, 12:40:49
    #2
    Eski bir account varsa alayım.
    Yeni accountlara hiç acımıyorlar.En ufak bir suistimal ban sebebi.
    14günde banlandı.
  • 15-02-2007, 12:49:17
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş Olsun Radmin,
    Adsense Hesabı Satışı Yasak Değilmi
  • 15-02-2007, 12:55:44
    #4
    Suistimal etsem içimde kalmazdı.
    Neyse bundan sonra suistimal edip banlanayımda bari içimde kalmasın.
  • 15-02-2007, 12:57:26
    #5
    valla bende anlamiş değilim 2 yıllık hesabım bugün kapatıldı gecersiz tık mı$ ipno$lar gitti ferrari
  • 15-02-2007, 12:57:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mertcan bu ne bahtsızlık sendeki, adsense-tr ye bir mail salla ben r10 adminiyim de, hemen açsnlar sana 3-5 hesap, ben öle yapiom r10 sahibiyim diom benim hesapları banlayamıolar
  • 15-02-2007, 12:59:23
    #7
    benim 2005 hesabımı durduk yere kapadılar. Spam yapmadığım halde. diğerinide onunla ilişkili diye kapadılar

    ama senin maillerin sırası hoş olmuş alttan üste
  • 15-02-2007, 13:00:32
    #8
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben dogru duzgun kullanmadıgım halde gecersiz tık yapıldıgına dahil uyarı maili cekmislerdi..heralde maili atan kişinin kafası iyiymiş
  • 15-02-2007, 13:00:53
    #9
    dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mertcan bu ne bahtsızlık sendeki, adsense-tr ye bir mail salla ben r10 adminiyim de, hemen açsnlar sana 3-5 hesap, ben öle yapiom r10 sahibiyim diom benim hesapları banlayamıolar
    dursun bende mi öyle yapsam ?
    adsenseye mail atsam " ben r10 yöneticisiyim Allahıma size Türkiyede reklam yayınlattırtmam! " desem?