Geçersiz tıklama diye banlandı bir hesabımız.
Günlük gösterim :30.000
Günlük tıklama :100-120
Şöyle 1000-1500 tık falan olsa içim yanmayacak. 100 tıklama ortamalı hesabı geçersiz tık varmış diye kapadılar.
Google Türkiye çalışanları ne yapmaya çalışıyor anlamış degilim.
mertcan bu ne bahtsızlık sendeki, adsense-tr ye bir mail salla ben r10 adminiyim de, hemen açsnlar sana 3-5 hesap, ben öle yapiom r10 sahibiyim diom benim hesapları banlayamıolar
mertcan bu ne bahtsızlık sendeki, adsense-tr ye bir mail salla ben r10 adminiyim de, hemen açsnlar sana 3-5 hesap, ben öle yapiom r10 sahibiyim diom benim hesapları banlayamıolar
dursun bende mi öyle yapsam ?
adsenseye mail atsam " ben r10 yöneticisiyim Allahıma size Türkiyede reklam yayınlattırtmam! " desem?