Konu
Bir Banlanma Klasiği
15-02-2007, 13:00:32
#8
MaD
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
ben dogru duzgun kullanmadıgım halde gecersiz tık yapıldıgına dahil uyarı maili cekmislerdi..heralde maili atan kişinin kafası iyiymiş