• 15-02-2007, 14:53:27
    #28
    Google Türkiye çalışanları hesap banladıkça prim alıyorlar heralde. Yada içerde kalan paraları kendilerimi kullanıyor dersiniz
  • 15-02-2007, 14:54:05
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İçerde kalan paralarla zengin oluyorlar herhalde.
  • 15-02-2007, 14:55:04
    #30
    abi ben kesin vurcam bunlari kesin hristiyandirlar bunlar
  • 15-02-2007, 14:56:59
    #31
    din mevzuu nerden açıldı şimdi?
    Adsense reklamı yapanların r10 a girmesini yasaklıyoruz !

    "We hate Google!"
  • 15-02-2007, 14:58:14
    #32
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    din mevzuu nerden açıldı şimdi?
    Adsense reklamı yapanların r10 a girmesini yasaklıyoruz !
    "We hate Google!"
    dur deli sinirlenme hemen, bunların bir çözümü olmalı
  • 15-02-2007, 15:02:52
    #33
    eylem yapalim mzuhauzahzauzhauhza
  • 15-02-2007, 15:16:41
    #34
    adsenseye mail atacam 15 ocaktan sonra banlanan bütün hesapların açılması için, yoksa adsense spam makaleleri yazacam, spam teknikleri öğretecem, spam scriptleri dağıtacam
  • 15-02-2007, 15:31:10
    #35
    Alıntı
    önce kurumsal bi dille yazılmış hesabınızda garip clickler gördük ve
    hesabı kapadık gibisinden maili görürsün sonra hemen noluo ki diyip
    login olmaya çalışırsın ordada aynı şey yazar. insanmısın senki
    nereye login oluon alooo sonra anlarsınki artık adsense maceran
    bitmişdir artık google amcan falan değildir. o kadar zaman kendine
    amcadan yakın hissettiğin google artık sana arkasını dönmüşdür....
    Cok güldüm buna ya google adsense groupsta gördüm
  • 15-02-2007, 15:32:18
    #36
    ama geçersiz tıklama işte resmen.Sende koyacan ***** siteye tıklattıracan ki canavar gibi geçerli olsun.Malesef böyle