merak etme onlarda gider yakında.
hile yapsın yapmasın. adamlar. d*muzlamasına tıklıyorlar banlatıyorlar. ciğersiz adam çok.
Bir Banlanma Klasiği
131
●10.139
- 15-02-2007, 17:24:47ALLAH banlatmasın diyim o zamanT3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama radmının dediği gibi türkiyedekılerın yabancı sıtelerı olabıleceğı yada sıtelerınde yabancı reklamlar cıkabılıcegını kabul etmıyor google türkiye
o yüzden cok hıtın olmadıkca adam gıbı para kazanmana ızın vermıyo - 15-02-2007, 17:29:29Meksikada banlamıyorlarmı? :AMeksikalı adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istiyoruz ama kullanamıyoruzT3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim ne hayallerim vardı googleyi kazıklayacaktım, paşa paşa ödeyecekti nirvanaya ulaşınca neti bırakacaktım 
yahoo ve google ortak reklam şirketini kullanıyor ve eminim banlanan üyelerin kayıtlarını büyük bir özenle tutuyorlardır.TuRkMaTriX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piloş benide alsanıza aranızaploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-02-2007, 18:06:40Üyeliği durdurulduradmininde hesabı kapatıldıysa, daha bişey söylemeye lüzüm yok, sıraya dizelelim, başka sponsor arayalım.
Google hani mailinde patentli teknolojimiz her türlü yapay tıklamayı ayırabilecek imkana sahip diyodun,
Hani reklam vereni koruyodun.
-------------------------------
Google yapay tıklama ve sayamadığımız sebeplerle banlıyoruz diyor ya bu sayılamayan neden herneyse artık, sanırım biz onu yapıyoruz yada yapmasanda yaptı diyip çakıyolar banı.
-------------------------------
Google değil mi tıklamasanda tıkladı derlerrr derlerrrrrrr
benim ne hayallerim vardı googleyi kazıklayacaktım, paşa paşa ödeyecekti nirvanaya ulaşınca neti bırakacaktım 