bence gülmezler Türk milleti eminim 1 kişi eksik olmamak kaydıyla yayınlayacağım dökümanlardaki hileleri uygulayacaktır. yani tüm Türkiyeyi banlamak zorunda kalacaklar. ki o da işlerine gelmez biraz çocukca bir fikir ama denenebilir
Eskiden reklamlar birikiyodu çok fazla dikkat etmiyolardı reklamları eritmek için, reklam veren azaldıkca onlarda eliyolar hesapları olan bu.
@deli_dana
nerden buliosun bu esprileri , bizi koparıosun zaten birazda google i güldür bakalım
Dedigim şeyi tekrarlıyorum.
1000 küsür tık olsa içim yanmayacak 120tık geçersiz tıklama diyor.
30.000gösterime karşılık 120tık çok fazlaymış.
Aklıma gelen muhtemel senaryolar:
Google merkezden Türkiye ofisine fırça geldi.
Reklam veren yok ama dağ gibi reklam yayıncısı türedi. Biraz temizlik yapın. türkiye ortalamasının üzerinde kazananları geçersiz tıklama bahanesi ile banlayın. 3 yıllık accountu olan bir abi vardı o da bu hafta banlandı.
Dedigim şeyi tekrarlıyorum.
1000 küsür tık olsa içim yanmayacak 120tık geçersiz tıklama diyor.
30.000gösterime karşılık 120tık çok fazlaymış.
Aklıma gelen muhtemel senaryolar:
Google merkezden Türkiye ofisine fırça geldi.
Reklam veren yok ama dağ gibi reklam yayıncısı türedi. Biraz temizlik yapın. türkiye ortalamasının üzerinde kazananları geçersiz tıklama bahanesi ile banlayın. 3 yıllık accountu olan bir abi vardı o da bu hafta banlandı.
senaryo biraz mantıksız geldi bana,çünkü böyle birşey olsa hizmet reklamı cıkarır veya reklam cıkarmayabilir başka birşeyler olmalı
aslında birlik olup adsense kullanılmasa zaten para kazanan bi kaç kişi onlarda vazgecse adsense zor duruma düşse eminim türkleri kaybetmek istemez çünkü cok az veriyor aslında organize bişeyler yapılsa