• 15-02-2007, 18:47:21
    #73
    bence gülmezler Türk milleti eminim 1 kişi eksik olmamak kaydıyla yayınlayacağım dökümanlardaki hileleri uygulayacaktır. yani tüm Türkiyeyi banlamak zorunda kalacaklar. ki o da işlerine gelmez biraz çocukca bir fikir ama denenebilir
  • 15-02-2007, 18:48:24
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden reklamlar birikiyodu çok fazla dikkat etmiyolardı reklamları eritmek için, reklam veren azaldıkca onlarda eliyolar hesapları olan bu.
    @deli_dana
    nerden buliosun bu esprileri , bizi koparıosun zaten birazda google i güldür bakalım
    ben google'ı eriticem yakında
  • 15-02-2007, 18:51:54
    #75
    Üyeliği durduruldu
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben google'ı eriticem yakında
    yapmayın etmeyin ekmek kapımız o bizim
  • 15-02-2007, 18:52:38
    #76
    kapı mı kaldı vurdular milletin kıçına tekmeyi. istenmediğim yerde durmam ben
  • 15-02-2007, 19:00:17
    #77
    Dedigim şeyi tekrarlıyorum.
    1000 küsür tık olsa içim yanmayacak 120tık geçersiz tıklama diyor.
    30.000gösterime karşılık 120tık çok fazlaymış.

    Aklıma gelen muhtemel senaryolar:
    Google merkezden Türkiye ofisine fırça geldi.
    Reklam veren yok ama dağ gibi reklam yayıncısı türedi. Biraz temizlik yapın. türkiye ortalamasının üzerinde kazananları geçersiz tıklama bahanesi ile banlayın. 3 yıllık accountu olan bir abi vardı o da bu hafta banlandı.
  • 15-02-2007, 19:02:50
    #78
    Misafir
    Geçmiş olsun radmin

    Fakat ...

    sana gıcık olan birisi geçersiz tık yapmış olabilir radmin ?

    Bukadar önyargılı olma bence..Trde aylardır hatta 2 yıldır ''Gözle görülür '' derece para kazanıp hiç ban yemeyen en az 15 adam tanıyorum
  • 15-02-2007, 19:02:57
    #79
    bari eski hesaplara bişey yapmasalardı. köz gibi 2005 hesaplarım gitti
  • 15-02-2007, 19:23:14
    #80
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedigim şeyi tekrarlıyorum.
    1000 küsür tık olsa içim yanmayacak 120tık geçersiz tıklama diyor.
    30.000gösterime karşılık 120tık çok fazlaymış.
    Aklıma gelen muhtemel senaryolar:
    Google merkezden Türkiye ofisine fırça geldi.
    Reklam veren yok ama dağ gibi reklam yayıncısı türedi. Biraz temizlik yapın. türkiye ortalamasının üzerinde kazananları geçersiz tıklama bahanesi ile banlayın. 3 yıllık accountu olan bir abi vardı o da bu hafta banlandı.
    senaryo biraz mantıksız geldi bana,çünkü böyle birşey olsa hizmet reklamı cıkarır veya reklam cıkarmayabilir başka birşeyler olmalı
  • 15-02-2007, 19:26:37
    #81
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aslında birlik olup adsense kullanılmasa zaten para kazanan bi kaç kişi onlarda vazgecse adsense zor duruma düşse eminim türkleri kaybetmek istemez çünkü cok az veriyor aslında organize bişeyler yapılsa