dursunbaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden reklamlar birikiyodu çok fazla dikkat etmiyolardı reklamları eritmek için, reklam veren azaldıkca onlarda eliyolar hesapları olan bu.
@deli_dana
nerden buliosun bu esprileri , bizi koparıosun zaten birazda google i güldür bakalım
ben google'ı eriticem yakında