Dedigim şeyi tekrarlıyorum.
1000 küsür tık olsa içim yanmayacak 120tık geçersiz tıklama diyor.
30.000gösterime karşılık 120tık çok fazlaymış.
Aklıma gelen muhtemel senaryolar:
Google merkezden Türkiye ofisine fırça geldi.
Reklam veren yok ama dağ gibi reklam yayıncısı türedi. Biraz temizlik yapın. türkiye ortalamasının üzerinde kazananları geçersiz tıklama bahanesi ile banlayın. 3 yıllık accountu olan bir abi vardı o da bu hafta banlandı.
senaryo biraz mantıksız geldi bana,çünkü böyle birşey olsa hizmet reklamı cıkarır veya reklam cıkarmayabilir başka birşeyler olmalı